​
Afspraken, annulaties, verplaatsing en vertraging
​
Om goed te kunnen focussen op jou en waar je naartoe wil, heb ik een bepaalde organisatorische rust nodig en het gevoel dat er een evenwicht is tussen geven en nemen. Vandaar vraag ik je als cliënt rekening te houden met het volgende:
​
-
Afspraken kunnen enkel telefonisch of per mail worden gemaakt. Sociale media zijn te moeilijk te beheren.
-
Afspraken kunnen tot 3 werkdagen vooraf verplaatst worden.
-
Afspraken die niet opnieuw geboekt worden worden aangerekend.
-
Het risico voor ziekte of belet valt bij de klant.
-
Indien de coach de sessie toch kan invullen, zal de klant deze niet hoeven te vergoeden. De coach brengt de klant hiervan proactief op de hoogte.
-
De coaching begint en eindigt op het afgesproken uur. De klant verwittigt bij vertraging per telefoon of text.
-
Door het maken van een afspraak aanvaardt de cliënt telkens opnieuw deze voorwaarden, die het werken overzichtelijk moeten houden voor de coach.
​
Dank je wel voor je begrip!